Mine

Emma skriver

2005-05-05

projektledare sökes + bloggforum 2.0

En kompis från Australien, just nu bosatt i Edinburgh i Skottland, ringde mig häromdagen. Han hade ett erbjudande som jag gärna skulle tackat ja till om jag hade haft möjlighet (=inga barn). Bollar därför vidare till er.

Hans företag söker en svensk medarbetare. Arbetet innebär att leda webbprojekt med tillhörande kundkontakter. Kunderna består av både kommersiella och statliga företag. "Diplomacy" är en viktig egenskap. "Knowing something about web technology" en annan. Att ha möjlighet att flytta till Skottland är en förutsättning. De kommer till Sverige för att hålla intervjuer senare i maj. Mejla mig på emma@mine.to om du är intresserad så förmedlar jag kontakten vidare.

När jag ändå är i annonserartagen vill jag passa på att pusha för Bloggforum 2.0. Kom!