Mine

Emma skriver

2005-05-30

återvinningspost

Finns det något mer meningslöst och irriterande än spam? Förmodligen inte. Vissa hävdar ju att denna utveckling till och med hotar e-post som framtida kommunikationsform. Men som den evigt optimistiska, om än något morbida, analytiskt lagda miljövän jag trots allt är kan jag inte låta bli att försöka hitta något av värde i spamhögen som bildats under min utlandsresa.

Så. Angående detta med potenshöjande preparat. De måste ju ändå avslöja något om det manliga psyket. Kanske inte om hur män verkligen funkar, men kanske att det säger något om det förmodade manliga psyket, enligt marknadsföringens målgruppstänkande? Jag tar ett exempel, i rent återvinningssyfte:

"Increase your cum volume and orgasm length. Main benifits:
- The longest most intense orgasms of your life
- Erections like steel
- lncreased libido/desire
- Stronger ejaculaton (watch where your aiming)
- Multiple orgasms
- Up to 500% more volume (cover her in it if you want)
- Studies show it tastes sweeter."


Min analys: Det finns ett antagande att män vill uppfattas som starka, hårda och uthålliga. Av frekvensen av ordet "orgasm" att döma kan man ana en viss fixering vid själva utlösningen. Så långt inga nyheter. Men det här med sperman, att själva mängden skulle spela så stor roll? Och smaken! Det är en total nyhet för mig. Alltså, jag undrar, hur utbredda är dessa önskemål hos gemene man?

Får mig att tänka på en av mina favoritlåtar med Momus: "Coming in girl's mouth".

What is the cultural meaning of coming in a girl's mouth?
Do I wish to feed her?
Or fill her mouth with filth?
Is it just to test whether she accepts my messiest mess?
Or simply paint a funny milk moustache across her face?
(hela texten)

Uppenbarligen är det inte bara jag som är förbryllad över vissa inslag i den (förmodade?) manliga sexualiteten.

Uppdate: David Tjeder skriver om ett faktum som jag faktiskt kände till men saknade skriftlig hänvisning till (tack David!) som kanske på något sätt kan förklara detta behov? *harkel* Måste förresten ändra rubriken. Åhhh, vad jag håller på.